неділя, 9 квітня 2017 р.

Два дні творчого пізнання, або тренінг відбувся

Планування тренінгів на 2017 рік було хвилюючим і тягнуло за собою чимало запитань: як зацікавити вчителів української, чи є можливості впроваджувати технології в закладі, наскільки філологи готові до такої діяльності? Нелегкою працею було і створення програм... Однак на сьогодні варто зауважити, що наші хвилювання були марними, бо для участі відгукнулося більше 200 вчителів української, а проведені заняття дійсно сприяли творчому пізнанню. 6-7 квітня на базі Запорізької ЗОШ № 90 зібралися всепоглинаючі, ті, що "хочуть", "можуть" і "будуть" упроваджувати інноваційне на уроках. Було цікаво й пізнавально на тренінгу "Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології" разом із Галиною Корицькою та Іриною Подлєсною доторкунутися до таємниць  створення й реалізації проблемних ситуацій засобами мережних технологй. Вдячна всім: Іриночці, що, незважаючи на неблизький світ (с. Новоспаське, що в Приазов'ї), дібралася до Запоріжжя і відпрацювала на совість; колегам за дружнє плече підримки і професійне виконання завдань; педколективу Запорізької ЗОШ № 90 (директор Аліпова Г.В., учитель інформатики Кісельов О.В., керівник РМО Коса Л.О.) за створення умов для проведення тренінгу; ректорату КЗ "ЗОІППО" ЗОР за підтримку в організації такої форми розвитку вчителів української. Респект Сергію Омельчуку, доктору педагогічних наук, проректору з наукової роботи Херсонського державного університету, професору кафедри слов’янських мов та методик їх викладання за наукову підтримку - монографія "Навчання морфології української мови на засадах дослідницького підходу: теорія і практика" - лінгводидактичний скарб для філолога.
Тренінговий релакс:

Дописати коментар