неділя, 30 серпня 2015 р.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5–9 (10–11) класів з української мови та літератури

"Зміст навчання української мови в основній школі  й технологія його засвоєння нині базується  на  компетентнісному, особистісно зорієнтованому й діяльнісному  підходах до навчально-виховного процесу,  важливими складниками яких є спрямованість не тільки на засвоєння учнями різноманітних знань і вмінь, а й на підготовку до життя, на навчання розв’язувати проблеми, що виникають на їхньому шляху...", - такими словами розпочинаються методичні рекомендації  до оцінювання навчальних досягнень учнів (автори: Котусенко О.Ю., Шелехова Г.Т., Гнаткович Т.Д.), які побачили світ   у видавництві "Ґражда" (м. Ужгород). Мала за честь докласти руку і я, оскільки виступила в якості рецензента. Приємно, що автори праці дослухалися й до моїх пропозицій щодо оцінювання аудіювання, читання мовчки... Посібник є своєчасним методичним помічником для вчителя української.