понеділок, 10 листопада 2014 р.

Наука від Маргарити Носкової, або про те, як Google-форму опанувала

"Гуглить"… І по-серйозному. Денно й нічно вже третій тиждень пізнаємо сервіс, який затягує своїм розмаїттям: створення карт, блогів, календарів тощо забирає весь вільний (????) час. Однак для мене це серйозна креативна школа, яка залишить знаковий слід у моїй професійній діяльності. "Жити в інформаційному суспільстві й не володіти електронним багатством, яке пливе в руки, - гріх". Тому кожного разу, виконуючи певне завдання (а такої насиченості я вже давно не пригадую!), стараєшся не пасти задніх. Ні, не тому, що спрацьовує "синдром відмінниці" (ніколи нею не була), а керуєшся принципом: чим більше почерпнеш - тим більше зможеш поділитися… І ось на сьогодні варто підвести підсумки опитування. Власне, анкету я створила ще в жовтні "методом тику", коли й не знала про існування Модуля 5. Ознайомившись із матеріалами посібника, отримавши певні підказки групівців, тепер зможу змінити форму, включивши різні види завдань. Цікава картина вимальовується. Виявляється, є актуальним на сьогодні впровадження мережевих технологій у навчальний процес (21%); опанування їх спонукає до пізнання сервісів, хоча за 10-ти бальною шкалою 54% опитуваних володіють ІКТ-технологіями на достатньому й високому рівні (див. діаграми).